
این همه جون میکنی، اون مغزتو به کار میندازی، خودتو به درو دیوار میزنی خب که چی بشه ؟ میخوام برم دانشگاه، بعد میام وبلاگ مینویسم که دو نفر بیان توی وبلاگم خب که چی بشه ؟ گاهی وقتا خوبه آدم این سوالو هی از خودش بپرسه ببینه هدفش چبه! من پرسیدم جوابش اینه ما دنبال لذتیم دست خودمون نیست ، این کاراو میکنیم که لذت ببریم . البته شاید بعضی ها بگن من به خاطر رضای خدا اینکارو میکنم ولی خب خدا راضی بشه ...
ادامه مطلب