این همه جون میکنی، اون مغزتو به کار میندازی، خودتو به درو دیوار میزنی خب که چی بشه ؟
میخوام برم دانشگاه، بعد میام وبلاگ مینویسم که دو نفر بیان توی وبلاگم خب که چی بشه ؟
گاهی وقتا خوبه آدم این سوالو هی از خودش بپرسه ببینه هدفش چبه! من پرسیدم جوابش اینه ما دنبال لذتیم دست خودمون نیست ، این کاراو میکنیم که لذت ببریم .
البته شاید بعضی ها بگن من به خاطر رضای خدا اینکارو میکنم ولی خب خدا راضی بشه که چی بشه ؟ میبینین به فهم مشترکی نمیرسیم جز اینکه بگی خب خدا راضی بشه من لذت ببرم !
ما را در سایت مسابقه معامله ای دنبال میکنید
برچسب: میکشی, نویسنده: بازدید: 103