سلام، یه مدت نبودم، اینجا زیاد پیدام نمیشه اگه دنبال من میگردین بیاین به
اتفاقا اونجا هم یه پست خب که چی بشه زدم !
واقعا گاهی وقتا باید نشست و گفت آخر و عاقبت این کار چه سودی داره 
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ، پس بیخیال
راستش هدف من این بود دو نفرو بکشم اینجا بیان مطالبمو بخونن از تنهایی در بیارم 
اینم از آپ چدید و پیغام مدیر
فعلا بای 
برچسبها: آپ چدید, پیغام مدیر
+ نوشته شده در سه شنبه سی ام آبان ۱۳۹۶ ساعت 22:16 توسط خب که چی |
