آدما 3 دستن
شنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ♥ 19:33
آدما کلا سه دستن :
یا منو دوس دارن
یا دوس دارن منو دوس داشته باشن
یا اصن آدم نیستن
یه همچین آدم احترام گذار به سلایق مختلفی هستم 
aila •
مسابقه معامله ای...ما را در سایت مسابقه معامله ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90